Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
unikalne i sprawdzone wypracowania
Strona główna Język angielski Knowledge acquiring: description of a picture - Zdobywanie wiedzy: opis obrazka

Knowledge acquiring: description of a picture - Zdobywanie wiedzy: opis obrazka

school, learning, description, picture, problems, exam, picture description

Exemplary answer:

In the picture, I can see a young woman sitting on a chair, in front of a textbook. The girl has long brown hair. She's wearing a black V-neck blouse. She has her face partially hidden in her hands. She's pressing onto the book with her elbows.

She looks worried and resigned. She must have been studying for a long time now. She probably has some troubles with understanding the topic and remembering the important things. She might have a test in the subject soon and she feels highly insecure about it. She needs help in understanding the matter and systematise the things she knows by now. She needs a plan, a guide to make it through.

She must be trying hard to comprehend the information she needs to but, apparently, she's unsuccessful. This surely makes her feel bad, self-doubting, miserable and irate. She needs a break and then, with fresh perspective on the topic, she might succeed.

Exemplary questions:

What/who can you see in the picture? What kind of a situation may be presented here? (What happened/is happening?) What is the girl doing? What kinds of feelings accompany her?

Tłumaczenie

Przykładowa odpowiedź:

Na zdjęciu widzę młodą kobietą, która siedzi na krześle, przed podręcznikiem. Dziewczyna ma długie brązowe włosy. Ma na sobie czarną bluzkę z dekoltem w serek. Ma twarz częściowo ukrytą w dłoniach. Naciska na książkę łokciami.

Wygląda na zmartwioną i zrezygnowaną. Musiała uczyć się już długi czas. Pewnie ma kłopoty ze zrozumieniem tematu i zapamiętaniem ważnych rzeczy. Może mieć niedługo z tego tematu test i czuje się bardzo niepewnie. Potrzebuje pomocy w zrozumieniu sprawy i usystematyzowaniu tego, co już wie. Potrzebuje planu, przewodnika, aby sobie poradzić.

Na pewno stara się zrozumieć informacje, których potrzebuje, ale zdaje się, że jej się nie udaje. To na pewno sprawia, że czuje się źle, wątpi w siebie, jest nieszczęśliwa i zirytowana. Potrzebuje przerwy, a potem ze świeżą perspektywą w stosunku do tematu, być może się jej uda.

Przykładowe pytania:

Co/kogo widzisz na obrazku? Jaka sytuacja może być tutaj zaprezentowana? (Co się stało/dzieje?) Co robi dziewczyna? Jakie uczucia jej towarzyszą?

Podobne wypracowania