Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
unikalne i sprawdzone wypracowania
Strona główna Język angielski You bought a computer in a second-hand shop. After half a year it turns out that it has broken. Write a letter to the shop owner - Kupiłeś w komisie zestaw komputerowy. Po pół roku okazało się, że się zepsuł. Napisz list do właściciela komisu

You bought a computer in a second-hand shop. After half a year it turns out that it has broken. Write a letter to the shop owner - Kupiłeś w komisie zestaw komputerowy. Po pół roku okazało się, że się zepsuł. Napisz list do właściciela komisu

Dear Mr. Jones,

I am writing to you in order to complain about the computer set I bought in your shop six months ago.

Firstly, I would like to inform you that in July I bought a used computer set in your shop. Unfortunately six months after that it seems that the hard drive has stopped working. What I find particularly irritating is the fact that, despite the guarantee, the computer broke after such a short period of time. I am aware of my rights as a customer and I do believe that the problem can be solved. Therefore, what I demand is a repair of the faulty piece within two weeks. Should my offer not result in an appropriate response from you I shall not hesitate to take further actions. These will include me withdrawing from the deal we have made and insisting on a full refund.

Thanking you in advance for your assistance, I look forward to your reply as soon as possible.

Yours sincerely,

Tom Black

Tłumaczenie

Szanowny Panie Jones,

piszę do Pana, by zgłosić skargę odnośnie zestawu komputerowego, który kupiłem w Pańskim sklepie sześć miesięcy temu.

Po pierwsze, chciałbym poinformować, że w lipcu kupiłem używany zestaw komputerowy w Pańskim sklepie. Niestety po sześciu miesiącach wydaje się, że dysk twardy przestał działać. Co jest szczególnie irytujące, to fakt, że – pomimo gwarancji – komputer zepsuł się po tak krótkim czasie. Jestem świadomy swoich praw jako konsument i wierzę, że problem może zostać rozwiązany. Dlatego to, czego wymagam, to naprawa wadliwej części w ciągu dwóch tygodni. Jeśli moja propozycja nie spotka się z odpowiednią reakcją z Pana strony, nie będę wahał się podjąć dalsze kroki. Będzie to odstąpienie od umowy, którą zawarliśmy i żądanie pokrycia wszystkich kosztów z Pana strony.

Dziękując z góry za Pańską pomoc, czekam na odpowiedź najszybciej, jak to tylko możliwe.

Z poważaniem,

Tom Black

Podobne wypracowania