Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
unikalne i sprawdzone wypracowania

Reklama telewizyjna - opis reklamy, która Ci się podoba

JUŻ 9902 WYPRACOWANIA W BAZIE!

Spotem reklamowym, który podoba mi się najbardziej jest reklama firmy jubilerskiej Apart z udziałem byłej miss świata Anety Kręglickiej.

Cała reklama trwa zaledwie siedemnaście sekund i składa się z ośmiu mikroscen, w których dominuje postać kobieca.

W pierwszej scenie kobieta ubrana jest w długą, zwiewną, złotą, głęboko wyciętą z tyłu i z przodu suknię bez ramion, a na jej dekolcie widać gruby łańcuszek ze złota. Trzymając boki ubrania, biegnie przez egzotyczny, brukowany niewielką, szarą kostką dziedziniec. Suknia łopocze na wietrze, a kosmyki blond włosów związanych z tyłu głowy delikatnie muskają jej twarz.

W kolejnym ujęciu zatrzymuje się przy złotym kraniku wystającym z kamiennej ściany. Za nią widać wdzierające się do pomieszczenia słońce. Odkręca kran i nabiera czystą wodę w lewą dłoń złożoną w łódkę i pije. Na przegubie ręki błyszczy złota bransoleta w kształcie koła, o gładkiej i jednolitej fakturze. W uszach widać niewielkie kolczyki również wykonane z tego kruszcu. Gdy kobieta nachyla się, aby nabrać wody, kolczyki, łańcuszek i bransoletka tworzą niemal regularną pionową złotą linię. Złoto jest dominantą całej reklamy, ale w tej scenie wszystko, co odbiorca ma w zasięgu wzroku jest zdominowane przez ten kolor.

Trzecia scenka ukazuje biegnącą dalej wąskimi uliczkami kobietę. Odbijające się od gładkich cegiełek ścian słońce sprawia, że błyszczą one tak samo jak cała złota postać.

Scena czwarta przedstawia „złotą damę” przechodzącą przez wielkie, wykonane z jasnego drewna drzwi dwuskrzydłowe z ciężkimi stalowymi kołatkami. Na serdecznym palcu lewej dłoni, gdy kobieta przytrzymuje jedno ze skrzydeł wrót, widać gruby, gładki, złoty pierścień przypominający obrączkę.

Ujęcie piąte różni się od poprzednich. Tu ta sama osoba jest już ubrana i uczesana zupełnie inaczej. Kolorystyka również zmienia się ze złotej w białą. Kobieta idzie ubrana w białą przylegającą do ciała sukienkę z odkrytymi ramionami sięgającą przed kolano oraz białe sandały na obcasie. Jej włosy są rozpuszczone i poruszają się swobodnie na wietrze. Pomieszczenie, prze które przechodzi jest słoneczne i jasne, a jej kroki wydają się lekkie na wzór  falujących na wietrze, lekkich białych zasłon.

W scenie szóstej przechodzi po czymś w rodzaju mostku z kolumnami, pod nią znajduje się jasne lustro wody, a nad nią błękitno-białe niebo. Przeczesuje dłonią włosy. Jej sylwetka odbija się w tafli wody.

Ostatnie scena to zbliżenie na popiersie kobiety, która patrzy w dal obejmując dłońmi białą kolumnę. Reklamę kończy odległy widok jej postaci, która mając pod sobą morze, siada na murek tarasu jasnego domu z gładkiego materiału znajdującego się na dość znacznej wysokości, obejmując prawą nogę zgiętą w kolanie. Jej twarz jest zwrócona ku morzu, a sylwetka wyraża zamyślenie, rozmarzenie i spokój. Niebo nad nią jest biało-różowawe i zwiastuje kończący się powoli dzień. W tym miejscu lektor wypowiada slogan marki, który złotymi literami pojawia się na tle nieba: „Apart, z miłości do piękna”

Reklama ta jest wyjątkowa i piękna, ponieważ łączy przepiękną delikatną, kojącą muzykę i bardzo estetyczny, wysublimowany obraz. Jest dokładnie przemyślaną całością, emanuje wytwornością, klasą i dobrym smakiem.

TAGI: opis

Podobne wypracowania