Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
unikalne i sprawdzone wypracowania

Kryptoreklama - definicja, charakterystyka, przykłady

Kryptoreklamą określa się utajnioną działalność reklamową . Inaczej mówiąc jest to prowadzenie reklamy w programach bądź publikacjach (takich jak na przykład czasopisma ) o charakterze niereklamowym.

Za pomocą kryptoreklamy (zazwyczaj) dziennikarz dąży do sprawienia wrażenia całkowicie obiektywnego przekazu niemającym charakteru promocyjnego. Prezentowane wiadomości mają być uznawane za obiektywne i czysto informacyjne. Oczywiście za swoją pracę otrzymuje korzyści majątkowe lub inne dochody od osób trzecich.  

Aktualnie kryptoreklama jest jedną z najpopularniejszych form marketingu produktów. Dla przykładu: coraz częściej można spotkać się z kryptoreklamą w różnego rodzaju serialach. Jego bohaterowie korzystają i prezentują równocześnie produkty, nierzadko zachwalając przy tym ich cechy.  Również w innego rodzaju produkcjach telewizyjnych eksponuje się etykiety produktów lub wymienia ich nazwy handlowe. Z taką formą kryptoreklamy można spotkać się na przykład w reportażach oraz programach informacyjnych. 

Największym zadaniem dla twórców przekazów w które wplatana jest kryptoreklama jest jej uwiarygodnienie. Widz tudzież czytelnik ma mieć bowiem wrażenie iż np....

TAGI: marketing

Podobne wypracowania