Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
unikalne i sprawdzone wypracowania

Talking with a receptionist. Hotel dialog - Rozmawiając z recepcjonistą. Dialog w hotelu

- Good morning.
- Good morning. How can I help you?
- We bought a holiday here in Naples from the Sunshine Travel Agency in Plymouth. We would like to check in and ask some questions.
- Ah, yes, can you give me your names, please?
- Surely. Mr. and Mrs. Johnson. Tom and Anna.
- Great. Yes, you appear on the list we got from Sunshine. Please fill in these forms. Then I'll be happy to answer any question.
- There you go. Now, could you, please, tell us what kind of rooms is available? We would like a bright one with a balcony and a view to the sea. Is that possible?
- Let me check. …  Yes, there are two rooms you can choose from. One is at the end of the corridor and the other is halfway to the end of it. Otherwise, they're all the same.
- I see. We would prefer the one at the end. What is there in the room? What kind of furniture? Is there any additional equipment?
- In the room there is a double bed, two chairs and a table. Apart from that there is also a closet and nightstands. There is also a TV set on a small table. A phone is provided as well. The room has a bathroom in which you may find a shower, a toilet and a sink. It is supplied with the towels and basic cosmetics as well.
- Great, I think that's what we wanted. One more question. Could you tell us what is worth seeing here in Naples?
- Surely. I recommend seeing Piazza del Plebiscito, Galeria Umberto, Castle dell'Ovo and Castle Nuovo.
- Thank you very much. Will anybody show us the way to our room?
- Yes, Antonio will. Here is the key.
- Thank you. You've been very helpful.
- I'm glad I could help.

Tłumaczenie

- Dzień dobry.
- Dzień dobry. Jak mogę pomóc?
- Wykupiliśmy wakacje tu w Neapolu od biura podróży Sunshine w Plymouth. Chcielibyśmy się zameldować i zapytać o kilka rzeczy.
- Ach, tak, czy mogą państwo podać mi swoje nazwiska?
- Oczywiście. Pan i pani Johnson. Tom i Anna.
- Świetnie. Tak, figurują państwo na liście. Proszę wypełnić te formularze. Potem będę mógł odpowiedzieć na państwa pytania.
- Proszę. Czy mógłby nam pan powiedzieć, jakie rodzaje pokoi są dostępne? Chcielibyśmy jakiś jasny z balkonem i widokiem na morze. Czy to jest możliwe?
- Pozwolą państwo, że sprawdzę. ... Tak, są dwa pokoje do wyboru. Jeden jest na końcu korytarza, a drugi w jego połowie. Poza tym są identyczne.
- Rozumiem, preferowalibyśmy ten na końcu. Co jest w pokoju? Jakie meble? Jest jakieś dodatkowe wyposażenie?
- W pokoju jest małżeńskie łoże, dwa krzesła i stół. Prócz tego jest szafa i stoliki nocne. Jest też telewizor na stoliku. Zaopatrzono go także w telefon. Pokój ma łazienkę, w której znajdą państwo prysznic, toaletę i zlew. Zaopatrzona jest też w ręczniki i podstawowe kosmetyki.
- Świetnie, to chyba to, czego szukaliśmy. Jeszcze jedno pytanie. Czy mógłby nam pan powiedzieć, co warto zobaczyć w Neapolu?
- Oczywiście. Polecam Plac Plebiscytowy, galerię Umberto, zamek dell'Ovo i zamek Nuovo.
- Dziękujemy bardzo. Czy ktoś pokaże nam drogę do naszego pokoju?
- Tak, zrobi to Antonio. Oto klucz.
- Dziękujemy. Był pan bardzo pomocny.

Podobne wypracowania do Talking with a receptionist. Hotel dialog - Rozmawiając z recepcjonistą. Dialog w hotelu